Jak uplne vysadit.
vidle
V soucasnsti jsem ho snizil na 2 mg denne (posledni 3 tydny). Nevim jak mam ale postupovat dal pro uplné vysazeni, kolik dni vynechat a kdy. Prosim poradte, uz me to nebavy.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, záleží také na tom, jak subutex berete. Pokud jej necháváte rozpoušet pod jazykem a užíváte jej jen 1x denně, tak pokračujte snížením na 1/2 tablety denně a po 14 dnech úplně vysaďte. Po vysazení bude následovat takový divný stav, nebudete se cítit úplně ve své kůži, vrátí se vám chutě na drogy, ... ale pak to odezní. Trvá to asi 14 dnů, ty chutě přetrvávají déle. Pokud jej užíváte injekčně, nebo ve více denních dávkách, tak napřed začněte brát ty 2 mg denně jen rozpustit pod jazykem, nejlépe ráno, ve stejnou hodinu a pak teprve přistupte k vysazování. Pokud subutex polykáte, vysaďte jej rovnou, má nulový efekt. No, kdyby byly nějaké problémy, tak napište. Ale upřímě řečeno - pokud berete déle, tak by stálo za úvahu vyhledet nějakou, alespoň ambulantní léčbu. P.s. Jestli jste užíval drogy injekčně, velmi důrazně doporučuji nechat se vyšetřit na virové hepatitidy a HIV. Pokud s tím máte problém, rád vám doporučím kontakt na kolegu, kteý se tím zabývá.