prosím poraďte, vůbec nevím co dělat
jana
524202 Mockrát Vám děkuji za odpověď, trošinku jste mě uklidnila, ano obviňovala jsem jen sama sebe....... Jsem z Brna, prosí Vás o kantakt kam bych se mohla obrátit. Ještě jednou Vám velice děkuji!!!!!!!! Jana

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. V Brně se můžete obrátit na o. s. Podané ruce (www.podaneruce.cz. Nejlepší asi bude se kontaktovat na Denní psychoterapeutické sanatorium Elysium, Hapalova 22, 621 00 Brno - Řečkovice, Tel./Fax: +420 541 227 704, GSM: +420 732 319 132, elysium@podaneruce.cz (vedoucí MUDr. Jiří Dolák) nebo na Kontaktní centrum Drug Azyl, Vídeňská 3, 639 00 Brno, Tel./Fax: +420 543 249 343, drugazyl@podaneruce.cz (vedoucí Libor Šimků). V obou zařízeních pracují i s rodinnými přislušníky, nejen s uživateli drog. Doufám, že Vám kontakty budou užitečné a držím palce. Kdyžtak napište, jak to vypadá.