TRAMAL A JEHO ZÁVISLOST
milanmilan
Měl jsem boletivé zranění. bral jsem tramal asi 3meěsíce někdy více někdy méně nejvíše 2 * 40-60kapek z den v posledni době denně t.j.měsíc min 40kapekdenně bolesti úplně neodezněly,ale zjistil jsem ,že při vysazení tramalu mám potíže Silná žaludeční neuroza!

Odpověděl: Jakub Minařík
No, já jsem taky měl bolestivý úraz a taky jsem bral tramal a taky celkem dlouho, a žádné obtíže s vysazením jsem neměl. A žaludeční neuróza není myslím typická pro odvykací stav po opioidech. I když je to možné, mají přece jen vliv na hladké svalstvo. Zkuste upravit životosprávu, lehké jídlo, přiměřená tělesná aktivita a mělo by se to za pár dní upravit. Taky by mohli pomoci vitaminy (obyčejně doporučuju B1, Magne B6, multivitamin, vitamin C) a bylinné čaje: Meduňka na zklidnění, Máta je skvělá na žaludek. Doporučuji koupit si je sypané, ne v sáčcích. Myslímn, že jsou takhle lepší. Odvykací stav po dlouhodobém užívání opioidů je taková chřipka, která za pár dní odezní bez následků. Ten Tramal jste nebral tak dlouho, aby se mělo jeho vysazení nějak komplikovat. Tak se nenechcte zneklidňovat a klidně vysaďte, respektive, vydržte. Za pár dní to zmizí.