Skunk :-(((
Kotulka
Asi klasicka otazka:synovi bude 19 a je to asi rok co jsme si prestali rozumet.Neda se s nim mluvit,zacal mit problemy ve skole,neni na nej spolehnuti.Pokud vim,tak pred rokem zacal kourit cikarety(tajne) a v posledni dobe jsem mela podezreni,ktere se mi dnes potvrdilo(ze zroje,o kterem by se nemel dovedet):kouri skunk.Nemuzu to prejit a nevim co spravne delat,abych neco jeste vic nepokazila.Prosím o radu!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vůbec se nedivím, že Vás to vylekalo. Určitě by bylo dobré o tom se synem mluvit - jak se situace opravdu má, jestli je to jen experiment nebo jestli jde o vážnější problém. Co mu to dává, proč kouří? Jestli ale vlastně nemáte o ničem vědět, bude to obtížné. Možná by stálo za to probrat celou věc podrobněji po telefonu, kde byste mohla říct víc podrobností. Pokud byste měla zájem, můžete kdykoli zavolat na tel. 283 872 186. Nebo jestli Vám tahle cesta nevyhovuje, napište prosím trochu víc - co víte o synově braní, jestli už jste se na toto téma mluvili, jaká by byla Vaše představa dalšího postupu, protože jen Vy sama nejlíp víte, jak situace vypadá, já to po pár řádcích těžko zhodnotím...