Skunk
DreamDog
Zajímalo by mě proč každej kdo hulí si myslí že tráva není droga a že on není feťák a že může přestat kdykoliv bude chtít...

Odpověděl: Bára Orlíková
O každé droze si její uživatelé myslí, že je to v pohodě, dokud to pro ně subjektivně v pohodě je a nepociťují žádné závažné problémy. K marihuaně nutno říct, že oproti jiným typům drog jsou její rizika skutečně relativně nižší. Nicméně to, že jsou rizika malá, neznamená, že to není droga a že je zcela bezpečná. Zároveň není ale možné uvažovat o marihuaně jako o droze stejného kalibru (ve smyslu rizikovosti při užívání i potenciálu vyvolání závislosti) jako je třeba pervitin nebo heroin a považovat občasné konzumenty marihuany za feťáky. Myslím, že oba extrémní póly pohledu jsou symptomem poněkud černobílého vidění. A pocit, že je vše bez problémů a v pohodě, se netýká jen kuřáků marihuany, ale mnoha lidí, kteří kupříklad nepovažují za drogu alkohol... a myslí si, že jsou v pohodě a že nejsou alkoholici a mohou kdykoli přestat. Úhly pohledu prostě mohou být různé.