dobra rada
evita
to je bajecnej napad,az na to,ze sem si doted myslela ze je vse v poho.ale kdyz me odkazujete na jiny kontakt tak to se bojim,co vse se dozvim.uz takhle ste me vydesil s hiv.ale to je zivot.jednou sme nahore a jednou dole.prosim vas o nejaky kontakt,jsem ze strednich cech.do prahy mam blizko.dekuji vam za cas a radu.hezky vecer nebo dobrou noc.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, vystrašil jsem vás nerad, ale myslím, že blbý informace jsou o něco lepší než blbá nemoc. Je mi opravdu líto, jestli jsem vás vystrašil. Jinak pokud to máte do Prahy kousek, tak doporučuju: Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, telefon 220 803 130. Je to ostatně možnost i pro přítele, kdyby se rozhodl k abstinenci a léčbě. Abych nezapoměl, kontaktní doba pro rodiče je vždy v úterý od 5, alespoň myslím. Raději si tam zavolejte. Program pro rodiče a jejich blízké vede Sylvie Prombergerová a Jaromír Chrášťanský. :-)