comicomi
Bylo mi 13 když jsem začla brát, do 16 nosem pak do žil asi rok, ted jsem půl roku čistá a všechno je hrozně moc prázdný asi se z života bez perníku zblázním. Ale přesto chci poradit co dělat aby mě nepřepadaly ty strašné schízy. nechci znovu do toho vletět, ale mám pocit, že tohle není život, ale jen přežívání

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, věřím, že to není legrace teď vydržet abstinovat. Ono je to kolikrát mnohem těžší než to samotné "teď přestat". Ale určitě není život tak šedivý, jen ty barvy najít. Nepomohlo by Vám třeba chodit do nějakého doléčovacího programu, kde byste mohla o všech těch všedních věcech, co Vás trápí mluvit? Ať už individuálně nebo ve skupině? Nebo se možná zkusit vrátit k tomu, co jste dělala před braním drog, nebo možná co jste chtěla v té době v budoucnu dělat? Nepíšete vlastně moc podrobností - co je třeba tak strašného a nudného na tom životě bez drog? Zkuste napsat víc, určitě se bude dát něco vymyslet.