Rada ...
Hero.In
Zdravim! Už delší dobu řešim malej problem, no malej radeji to popisu : Pred rokem sem kouril marihuanu, bohuzel se to zvrhlo a predavkoval jsem se , samozrejme se se to zvrhlo v panickou ataku, kolaps, prevoz do nemocnice, tam jsem samozrejme mlcel,tim padem rodice ani nikdo jinej nic nevedi, bohuzel panicka porucha a nasledne ataky se opakovaly, zacal sem navstevovat psych. poradnu, ale tam hledali problem uplne jinde / pribeh , stejne jako Vam, jsem jim prevypravel/. Bohuzel ataky se pozvalna menily na strnulost, caste prereky napr. streda streva atd, nekdy paranoia, nastesti ma vule je opravdu nezdolna, takze atakam a paranaom nepodleham, ale vim ze tam jsou ... pokud mate nejakou radu budu velice rad. S pozdravem Hero.iN

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Těžko Vám může někdo úplně konkrétně odpovědět na takový dotaz, aniž by Vás předtím viděl a mohl Váš stav z odborného hlediska posoudit. Nemám od Vás bohužel informaci, zda marihuanu kouříte nadále - předpokládám, že ne a pokud ano, tak to asi není úplně dobrý nápad. Nepíšete kolik Vám je, zda chodíte do školy nebo do práce, nakolik Vám to brání či nebrání normálně fungovat, zda užíváte nějakou medikaci... Myslím, že opravdu nebylo od věci navštívit psychologickou poradnu, protože s tím se nedá mnoho dělat, než to zkonzultovat s odborníkem - nicméně říkáte, že tam "hledali problém úplně jinde". Bohužel nevím, zda to, že hledali problém někde jinde, znamená, že měli pocit, že to nesouvisí s tím kouřením marihuany nebo zda tím myslíte, že za příčinu považují něco, s čím nesouhlasíte... Pochopila jsem z Vašeho dotazu, že Vám péče v té psychologické poradně nevyhovala a potíže přetrvávají. Myslím, že by bylo nanejvýš vhodné navštívit psychiatra. Když mi napíšete, odkud jste, tak bych Vám mohla vyhledat nějaký vhodný kontakt.