Je v Jihlave protidrogove poradni centrum?
Andre
Dobry den, Muj bracha bral pervitin zhruba 3 - 4 roky. Ted je na leceni na psychiatrii v Jihlave. Brzy ho propusti. Muzete paradit nejakou komunu kam by mohl jit a pokracovat leceni? Andre

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, záleží na tom, o jaký typ zařízení by mělo jít - zda o komunitu, nebo třeba ambulantní doléčovací program. Přehled všech zařízení v okolí by Vám měla poskytnout AT poradna přímo v Jihlavě na tel. 567 552 185,a nebo ještě lépe přímo personál v léčebně, což se myslím i stane. V každém případě ale jesou v okolí Jihlavy dvě komunity, kam je možné pokračovat na dlouhodobou léčbu - Podcestný mlýn a Sejřek. Nejbližší doléčovací centrum je pak v Třebíči, tel. 568 888 070.