marihuana a jatra
lahvac
dobry den, je to necelej tejden, co sem zjistil, ze uz mesic mam mononukleozu. jeste sem se z toho uplne nedostal, zatim musim bejt doma. zajimalo by me, jestli je marihuana pro jatra toxicka. budu ted pulrok bez alkoholu, 2 mesice bez pohybu, a asi pulrok na jaterni diete. ale muzu kourit marihuanu? na to mi zatim nikdo neodpovedel. predem diky za odpoved. lahvac

Odpověděl: Pavel Kubů
Cannabinoidy (ucinne latky v konopi) samy o sobe nijak jatra toxicky nezatezuji. To vsak neplati o toxickych slozkach koure vdechovanych pri koureni cehokoliv, ktere zatezuji nejen jatra, ale i dalsi organy a v pripade nemoci tak zpomaluji prubeh uzdraveni se. Vas organismus by si pri teto diagnoze zaslouzil dodrzovani lecebneho rezimu vcetne vsech s nim sovisejicich omezeni. V pripade ze jej nebude dodrzovat, muzete byt v budoucnu po delsi cas ci do konce zivota omezen nasledky nedokonale uzdravy. Rozhodnete-li se presto konopi konzumovat volte alespon jiny zpusob nez koureni.