dotaz
anita
rada bych znala odpoved na mou otazku.muj pritel uziva subutex,nevim jak dlouho ale typuji tak 6mes.,ma tak 7gr.na 3 dny.vse bylo ok.ale posledni tyden pozoruji zmeny nalad,nechut k sexu a apatii.rada bych znala co to znamena,bud nasadil mensi davky a ma depky a nebo naopak zvisil....?je to tezke,domluvili jsme se,ze mi bude nechavat na ocich subutex ale je tak flexibilni,ze to stale oddalujeme.a ja nevim jestli mam na nej hodne tlacit nebo polanko.dekuji za radu a pomoc.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nejsem si moc jist tou dávkou. Subutex se dávkuje v miligramech a 7 gramů je spotřeba průměrného uživatele asi tak na 3 roky. To je ale celkem jedno. Podstatné je, že jako po jiných opiátech (subutex patří do podobné skupiny jako heroin), tedy že podobně jako po jiných látkách této skupiny, je nechuť k sexu, resp. snížený zájem o sex a problémy s erekcí doprovodným účinkem. A totéž platí pro ty výkyvy nálad. Ohledně toho subutexu - nevím, zda jej přítel má na předpis a cucá ho, tak jak se má, nebo zda si jej aplikuje injekčně. Pokud platí b, měl by se přítel nechat vyšetřit zda nemá žloutenku nebo HIV a vy také. Totéž platí, pokud si přítel aplikoval drogy injkekčně v minulosti a nenechal se vyšetřit. No, kdyby něco, napište. :-)