co s tim?
mam jeden fakt velkej problem,uz delsi dobu resim jakykoli problemy praskama,vzdycky si jichmusim vzit tolik,abych byla uplne mimo,nevim jak prestat,ale zase nechci,aby se o tom kdokoli z mejch blizkejch dozvedel!

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Víte, ono se těžko radí, když o sobě píšete tak málo informací - protože nevím, ani jaké prášky berete a jak často, jak prášky získáváte - zda jste je měla původně předepsané kvůli nějakým potížím, kolik je vám let ani odkud jste. Takže Vám nemohu vlastně nic konkrétního poradit, krom toho, že by bylo asi nejlepší si o tom promluvit s někým z odborníků, protože přestat užívat léky po takové poměrně dlouhé době nebude pro člověka samotného legrace a tím, že budete někde v péči se výrazně zvyšuje šance na úspech. Napadá mě také, že pokud berete pravidelně, dlouhodobě a intenzivně určité typy léků (benzodiaziny, barbituráty), je nebezpečné náhlé vysazení léků pro riziko vzniku velmi ohrožujících abstinenčních příznaků a dalších komplikací. Je vhodné je vysazovat pod dohledem lékaře. Existují i formy ambulantní léčby s tím, že by bylo jen na Vás, zda někomu ze svého okolí sdělíte, že docházíte se svými problémy někam na konzultaci. Pokud byste chtěla v tomto rozhovoru pokračovat, napište mi o sobě víc informací. Zatím držím palce.