Subutex
Kuttmannka
Mela jsem pritele,drive nez jsme se poznali tak byl nekolik let na heroinu,ve vezeni se z toho dostal.Asi dva roky byl cisty.Dozvedela jsem se od jeho kamosu, ze je na subacich...4 denne!Ma je predepsane od doktora,ale ne 4 denne. Zije normalnim zivotem, chodi do prace....Jeho holka je tak blba, ze mu ty subace kupuje jen aby si ho udrzela.Asi mi moc nepomuzete, ale zkousim vse jen aby byl zase cistej.Dekuji!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, po pravdě řečeno moc nevím, s čím bychom Vám měli pomoci. Váš dotaz je hodně stručný, ale co jsem z něj pochopila je, že Váš bývalý partner má nyní jiný vztah, ve kterém nějak figurují i Subutexy, a že bere pravděpodobně víc Subutexu než má předepsáno. Není mi ale jasné, jaký vztah máte tedy ještě vy dva spolu, tedy jaký na něj máte reálně vliv. Také nevím, jestli on chce vlastně něco měnit, nebo jestli je zatím stabilizovaný na Subutexech, což je pořád výhra oproti pouličnímu heroinu. Ale samozřejmě to není taky norma. Pokud by chtěl něco přítel změnit, určitě je možné domluvit se s lékařem, který mu léky předepisuje, nebo kdyžtak lékaře změnit. Zkuste napsat víc informací, aby bylo jasnější, jakým směrem by naše pomoc měla jít.