dajny
dobrý den..tak teda celý týden byl v pohodě, na piko sem nemyslela..teda až na včerejšek..a teď zas chci..jenže nemůžu..všechno se tu pomotalo a já nemám ke komu pro to jít..asi se zbláznim..doma je matka a já jí nedokážu vystát..snaží se bejt tak milá až je to k nevydržení..od rána mám nervy a nevim, co dělat..ven jít nechci..nechci mezi ty lidi, co s prominutim blbě čučej..nejradši bych to celý zaspala..doufám, že se to nějak vyřeší..tohle mě ubíjí ://..to je snad poprvé v životě, co se těšim až skončí víkend..mějte se a nashledanou

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, tak snad jste víkend přežila aspoň trochu v klidu. Někdy se to tak prostě sejde, že je všechno na nic a všichni člověka štvou. Ale musím uznat, že jste fakt dobrá, takhle to vydržet bez perníku. Možná to není až tak špatná věc, že není ke komu pro něj jít, ne? Co takhle zkusit příště třeba nějakou hodně oddychovou knížku, film, nebo třeba něco zajímavého na internetu. Něco co by Vás vtáhlo a nemyslela byste na chutě a na to co Vás štve. Vím, že je to trochu útěk, ale v nejhorší chvíli to třeba zabere. Přeju ať je tenhle týden vydařenější a ať do něj vykročíte pravou...Jana Justinová