peri
Sparki
vsechny zdravim:), mam takovy dotaz, byli jsme vcera s kamaradkou na akci a dali si kazda caru za 500, bylo to dost povedene a bavili jsme se skvele, ale dneska je kamaradka pekne v pr=li, volala mi ze porad breci, a chouli se v klubicku, je ji pry hodne smutno a tak hrozne divne,ja jsem naprosto v pohode, nevim co se s ni da delat?slysim to od ni poprve!!!bereme temer stejne asi rok a pul a vzdy pouze brckem,(nekdy ecko a docela hulime)jsem z toho fakt zmatena,muze to potkat i me?a dale se chci poptat na krece, mam casto takove chvilkove ztuhnuti svalu predevsim na nohach,a tak trochu to boli, a pak me semtam boli na hrudi, kdyz si dam a vlastne nekdy i kdyz si nedam-co to znamena?nemam pocit ze bych mela jakykoli problem se zavislosti nedela mi vubec zle treba 3tydny nemit a i pak se na to nevrham jak neurvala, proste v pohode,ale ta kamaradka me vazne udivila:( je to asi dost otazek co? mockrat diky za odpoved, ted mam v planu za ni skocit a asi ji trochu rozptylit:) zdarek a mejte se :))

Odpověděl: Jakub Minařík
Pervitin působí anxiogenně (vyvolává strach), takže je celkem pravděpodobné, že pokud jste včera byly na akci a dnes má kamarádka obtíže, že to je od toho. Mělo by to odeznít, kdyby ne, tak zbývá psychiatr. Lépe dříve, než třeba za 2 měsíce, protože pak se to blbě léčí. Taky byste si měli dát nějakou dobu pauzu. Když už ne přestat. Do té pauzy bych si troufnul zahrout i tu EXT a hulení. Jinak to bude na .... Potkat to může i vás a pokud budete brát dál, tak vás to potká na 100% a pravděpodobně i v mnohem horší podobě. Už moc neexperimentujete, spíš jste na prahu závislosti. Ty křeče budou souviset s narušením rovnováhy vnitřního prostředí. Pomoci by mohlo Magne B6 a vitamin B1. kupte si to takhle zvlášť v tabletách. Po měsíci uvidíte. P.s. Kdyby to bylo nezbytné a jste z Prahy, tak jsem taky psychiatr. Kontakt najdete na poradně. :-)