Otazka
Barny
Prosím Vás o pomoc. Již před 2 lety jsem zjistila, že syn si píchá heroin.Manžel navštěvoval i vaši ambulanci a po půl roce syn odjel pracovat mimo Prahu. Dal se do pořádku a začal pracovat v Praze. Teď se to opakuje. Přišel nám to říci, že toho chce nechat, ale neví zda to zvladne. Udajne Vás měl navštívit včera večer. Nevíme jak dál a jak mupomoci. Jsme s toho zaoufalí. jak máme postupovat???

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím kde váš syn byl zda v Kontaktním centru, nebo v Denním stacionáři a také bych nerad zasahoval do již rozběhnutých konzultací ať jsou kdekoli. Mohu vašemu synovi nabídnout Motivační skupinu (úterý a čtvrtek, 10,30-12,00, DS SANANIM), která je určena pro ty, kteří se chtějí léčit, nebo o léčbě uvažují. Pokud bude mít syn zájem, můžeme mu pomoci zprostředkovat detoxifikaci, léčbu-u nás, v léčebně, .... Vám bych doporučoval rodičovskou skupinu (středa, 18,30-20,00, DS SANANIM).
Ještě kontakt: DS SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel. 80 31 30.
Hodně síly vám i synovi. :-)