MUDr. Pavel Kubů
Klára
Dobrý den,včera sem o tom hodně přemejšlela a asi by bylo nejlepší přestat brát.Těch zdravotních problémů mam dost(stíhy,problémy s imunitou,teď ještě ten nos..).Chtěla bych aby bylo všechno takový jako předtim než sem s tim začla...ale pude to vůbec?A půjde to bez léčebny?asi mi napíšete,že se mam přestat stýkat s lidma co taky smaží,ale problém je,že jich je hodně na piku i ve škole a popravdě mam mezi nima hodně dobrý kamarády. Já vůbec nevim co dělat,te%d když teda už brát nechci,to asi nepude jen tak co?a s mojí slabou vůlí...

Odpověděl: Pavel Kubů
Obavam se, ze na tyto otazky prostrednictvim internetu nelze odpovedet. Prestat brat drogy neni jednoduse zadna velka zabava, ale zas na druhou stranu - stejne byste je musela jednou prestat brat, tak je lepsi to udelat ted. Predpokladam, ze jste z Prahy. Nejlepsi pak bude, kdyz si domluvite navstevu u MUDr. Minarika z o. s. SANANIM, ktery take odpovida dotazy v teto poradne, na tel 224 949 035 a ve spolupraci s nim po osobnim rozhovoru a zjisteni vasi situace bude teprve mozne stanovit nejadekvatnejsi postup. Pokud nejste z Prahy, napiste, odkud jste a pokusime se Vam vyhledat nejaky dostupny kontakt.