xanax 4
Bambule
Pomohlo mi to velice,protože v takové to situaci jsem se ocitla porvé a je alespoň si to myslím důležité zareagovat správně...Byla bych ráda pakliže je tu ta možnost na nějaký ten kontakt v blízkosti Zahradního Města což je Praha 10. Právě díky té jeho agresy jsem došla k názoru že by bylo lepší nejdříve si promluvit s nějakým odborníkem o daném problému a pak teprve jít tím správným stylem za manželem. Jelikož nejsem psycholog,tak bych nerada manžela svým projevem nějak vyvedla zmíry a nezačal si svou agresy vybíjet doma. Proto bych to ráda z někým nejdříve raději konzutovala a při dobré víře aby se nás nebo manžela posléze staral a měl ho v péči. Děkuji předem Renata

Odpověděl: Bára Orlíková
Na této adrese najdete kontakty na Poradny pro rodinu, manželství a mezilidské vztahy, které patří pod Městské centrum sociálních služeb a prevence v Praze: http://www.mcssp.cz/poradny/adresar%20poraden.htm. Bude asi nejlepší, když si najdete nějakou, která je pro Vás nejdostupnější, jsou tam i mapky, kde poradny sídlí. Jsou bezplatné, takže se nemusíte obávat nějakých finančních nákladů. Jen Vás možná neobjednají hned, počítejte s tím, že volné termíny budou mít tak cca za týden nejdřív. Kdyby nastal nějaký závažný problém s manželovou agresí do té doby, můžete se obrátit na Krizové centrum RIAPS (kontakt najdete také na www.mcssp.cz) nebo na centrum krizové intervence v Bohnicích (www.plb.cz), popřípadě můžete kontaktovat linky pro pomoc ženám v tísni např. DONA linka 251 511 313. Nedokážu takto přes internet posoudit, nakolik je vaše situace závažná, tak pro jistotu píšu i tyo kontakty. Doufám, že se situace zlepší. Držím palce.