Ecko
Danny
Dobry Den! Uzivam docela casto extazi jak na party tak i obcas doma. Vytvorila se u me docela velka tolerance a uz nemam z tabletek takovou radost jako driv... Abych se dostal do stavu mirne euforie musim si vzit mnohem vetsi davku nez drive. A presto to neni "ono" . Vim ze je dobre na nejaky cas vysadi... Zajimalo by me po jake dobe by se telo mohlo z uzivani vzpamatovat a jestli jsou nejake dostupne latky, ktere mi pomuzou rychleji regenerovat. Diky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, není mi úplně jasné, co myslíte tou regenerací těla - jestli to, že ho dostanete do stadia, kdy mu zase bude stačit malá dávka extáze k dosažení původní "radosti"? nebo že budete fit a nebudete brát extázi vůbec? Možná jestli už to není ono, je to signál ke změně déledobější. Rozhodně by Vám tak jako tak asi prospělo vysadit, upravit si životosprávu, hodně pít, pravidelně jíst a spát a jíst vitamíny. A to myslím úplně stačí, žádné další extra přípravky ani nejsou potřeba...