Xanax 3
Bambule
Dobrý den,děkuji Vám opět za Váš názor který mě donutil se řádně zamyslet a dám na Vaše rady a néjen že navštívim poradnu pro manžele,i když prozatim sama,ale také se pokusim s manželem otom promluvit..a najít nějaké východisko..a uvidím jak na to bude reagovat.S přáním pěkného dne Renata

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Jsem velmi ráda, že pro Vás byly informace z předchozí odpovědi užitečné - měla jsem skoro obavy, zda jsem Vám to nepodala příliš tvrdě. Chtěla bych, abyste věděla, že v podobných případech mám o tazatele/tazatelky v této poradně, které žijí ve vztahu, kde má partner problém s agresivitou a zároveň s návykovými látkami, trochu strach, aby se situace nezhoršila a nedopadlo to nějakým velkým průšvihem. Myslím, že volba zajít se o tom poradit do manželské poradny, je dobré rozhodnutí a stejně tak je dobré rozhodnutí o tom s manželem promluvit. Když byste mi napsala, odkud jste, mohla bych Vám zkusit najít nějaký kontakt ve Vašem regionu na poradnu, kam byste se mohla obrátit. Zatím držím palce a dou¨fám, že vše dobře dopadne.