Klára
Víte,já teď pojedu na dva tejdny na dovču do zahraničí a s sebou si nic brát nebudu,takže mi vlastně nezbude nic jinýho,než to vydržet. Já už jednou chtěla přestat,vydržela jsem to asi tři tejdny,dýl už to prostě nešlo...mezi lidma který si dávaj piko se pohybuju skoro denně(škola),je hrozně těžký odolat,když vás někdo zve na čáru,ať už je to pika nebo koksu..

Odpověděl: Pavel Kubů
Jiste, tlaku socialniho okoli pro konzumaci jakychkoliv (legalnich i ilegalnich)drog se nekdy odolava jen velmi obtizne. Pravi pratele Vas vsak nikdy do konzumace zadnych drog nutit nebudou a odmitnutim u nich neztratite nic z naklonnosti, kterou k Vam chovaji. Ti, kteri Vam budou drogy nutit i pres Vase jasne odmitnuti s poukazem na jiz konzumaci drog zpusobene zdravotni problemy, pravdepodobne nebudou Vasi dobri pratele, byt se Vam tak mohou diky momentalni ochote poskytovat Vam docasne zdarma stimulacni drogy s vysokym rizikem vzniku zavislosti a/nebo jinych zdravotnich problemu jevit...;)