Kokain
Klára
Dobrý den,je mi 18 a dva roky beru víkendově kokain,někdy piko.Rodiče nic neví,asi taky proto,že mám vlastní byt a s nima netrávim tolik času.Teď jsem se rozhodla tak 2(?)tejdny nesmažit,dát se trochu do pořádku.Mám brát navíc nějaký vitamíny?Teď často smrkam krev,jak si dát do pořádku i nos? Díky za odpověď

Odpověděl: Pavel Kubů
Vitaminy Vam rozhodne neuskodi, telo bude alespon regenerovat rychleji. Nejlepsim zdrojem vitaminu, mineralu a dalsich zdravi prospesnych latek stale zustava cesrtve ovoce a zelenina, neni nutne nakupovat nejruznejsi vitaminove tabletky. Vzhledem k delce, vysoke frekvenci konzumace a priznaku poskozeni nosni sliznice byste se mela nad svoji konzumaci stimulantu vazne zamyslet a misto dvou tydnu abstinovat alespon pul roku, pokud mozno se vsak uz ke drogam nevracet, chcete-li se do budoucna vyhnout problemum se zavislosti a dalsim zdravotnim problemum (poskozeni nosni prepazky, poskozeni jater pripadne ledvin, zaludecni nevolnosti, psychicke problemy-extremni uzkost, paranoia, poruchy nalady). Neustoupi-li krvaceni z nosu pri smrkani do cca tydne spontanne, zajdete si na ORL, kde Vam lekar po vysetreni navrhne lecebne moznosti vzhledem ke stavu poskozeni Vasi nosni sliznice.