ganja
šikulky
dobrý den sem dnes podruhé zhulená v životě a nevím jak se z toho mám dostat,chci byt zase normální,a máma to namě nesmí poznat.pomoc katka 15

Odpověděl: Bára Orlíková
To Vám asi moc nepomůžeme. Jednak vidím, že Váš dotaz byl poslaný už včera večer a myslím, že v tuto chvíli už je pro Vás jakákoli informace zbytečná, a jednak těžko říct, co bychom Vám mohli poradit - intoxikace po dvou až třech hodinách přejde, takže pak už na Vás nikdo nic nepozná a nic jiného než "počkat, až to přejde" se s tím asi nedá. Podle Vaší otázky ve skryté poznámce mám tušení, že asi Váš stav nebyl tak závažný. Jedinou radu, kterou Vám mohu dát, je toto - pokud už kouříte trávu (což myslím ve Vašem věku není z mnoha důvodů moc bezpečná aktivita), tak si vyberte vhodné prostředí a čas - pokud si dáte jointa půl hodiny před tím, než přijdou rodiče domů, moc z toho mít nebudete - leda průšvih.