marihuana
f
Mam otazku : kdyz kourim 1-2jointy tydne, muze to mit nejaky vliv cca po 5 letech:) ? Nemam potrebu ani chut nijak zvysovat "davky". Mate nejake zkusenosti?

Odpověděl: Pavel Kubů
Z Vasi otazky neni jasne ptate-li se na vliv intoxikace cannabinoidy na mozek ci na vliv koureni konopi na zdravi. Cannabinoidy coby psychoaktivni latky s velmi pozvolnym rozvojem tolerance k ucinku (vede konzumenta ke zvysovani davek) na Vas mozek vzhledem k uvede frekvenci konzumace pusobi podobne jako pri prvnich intoxikacich, jen dnes pravdepodobne jiz nezazivate takovou "vysmatost" jako na zacatku. Koureni cehokoliv ma negativni vliv na zdravi bez ohledu na frekvenci a delku konzumace. Chcete li vedet podrobnejsi informace o vlivu konopi na zdravi, podivejte se na www.drogmem.cz do rubriky Memy / Vliv konopi na zdravi.