ahoj Tomáši chodim s holkou janě je 18 abydlim u ní sem štasstnej. trochu si dáváme a já nevim jestůi bych neměl ještě chodit do tý školy a co máma. mám svuj život ale uplně newvim.sem zamilovanej. beru jen nosem ,na noc. tp je dobrý ale je poviná devítka,? odpověz mi prosím já nechci zkazit.máma mě steně asi nechce tak mám svuj život ne? stejně nechce s tim píchánim přestat at si trhne . seru na ni.já si nepíchám. a nebudu. nikdy, zvládám to co ona ne. . je poviná škola do devítky? odpověz

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo? (doufám, že jsem se nespletl, musím si totiž domýšlet s kým si to píšu). Devítiletá docházka je povinná... (to se po tobě nikdo ze školy neshání?) Dále: je určitě lepší brát nosem, než si píchat. Ale hlavně pro tělo, závislý se můžeš stát stejně. Ať bereš jakkoli.... A můžeš tedy dopadnout úplně stejně jako někdo kdo si píchá. Jinak je docela těžký si s tebou psát. Vždy napíšeš jenom pár řádků, situace je většinou úplně jiná než posledně. Je to takové čtení v knize, kde chybí spousta stránek. Jsi ještě s někým v kontaktu? Co ta zařízení co jsem psal posledně? Hezký den. Tomáš