potřebuju radu prosím :((
dajny
dobrý den..ještě jednou..víte dochází mi, že nevim co dál..teď mám sice prázdniny, ale až zase začne škola..já to asi nezvládnu..chtěla sem se začít učit abych na konci roku nemusela zas makat jak pitoma abych nevylítla..já to ale nějak nedokážu..nemůžu se na to pořádně soustředit..já nevim..příde mi to jako docela hloupost obracet se s tím na vás ale nci jinýho mě nenapadá..jestli pro mě máte nějakou rádu tak vás o ní moc prosím..předem děkuji a nashledanou!!

Odpověděl: Jana Justinová
Určitě není hloupost, že Vám drogy stojí ve studiu a berou Vám klid. Po pravdě řečeno ale těžko vymyslet nějakou radu, která by neomezovala právě ty drogy. Aby se člověk mohl v klidu učit, je na to potřeba pravidelný rytmus, odpočinek, energie, dostatek spánku a tak. A tohle všechno zrovna moc nejde dohromady s pervitinem. Nešlo by ho třeba aspoň trochu omezit, když už ne přestat úplně? Například jen na víkendy, udělat si z něj takovou sváteční záležitost a přes týden se snažit nahradit jeho výhody něčím jiným. Je mi ale jasné, že když Vás baví a přitahuje „feťácký život“, nemůže být tahle vyhlídka pro Vás nijak zvlášť lákavá. Na druhou stranu za to studium to možná stojí, ne?