Doplnění: Zolpidem
Breberka
Omlouvám se, zapoměla jsem uvést, že zolpidem na spaní užívám něco přes 2 roky, potřebuji ho tak 2x do měsíce a to pak po 4-5 dní. Vadí mi, že se vždy vrátí situace, že to bez něj nejde..

Odpověděl: Jakub Minařík
No, po takhle dlouhé době bych už o závislosti uvažoval, na druhé straně, psychóza by byla myslím větší průšvih. Zkusil bych na vašem místě vyjednávat s vaším lékařem o změně medikace, třeba ten rispen na noc ve vyšší dosi by mohl zabrat, nebo něco jiného. Já dost často doporučuju svým klientům meduňku lékařskou. Působí sedativně a dokáže často navodit, nebo zlepši spánek i u lidí, kteří mají za sebou podobnou dlouhodobou karieru usu hypnotik. Nedělal bych ale nic bez toho, aby váš lékař o experimentu věděl. Riziko relapsu psychozy může zhodnotit nejlépe on. Držím palce a kdyby bylo třeba, napište. :-)