DANČA
ahoj Báro,ano známe se.Jsem v Neratovicích u mamky.Moc se jim tady nelíbí,když jsem se o tom mém problému zmínila,že sháním pomoc touto cestou,protože mají pocit,že se tak vrátím mezi"ty lidi".Tak je to docela hustý,ale malej mě drží.Nemám pro ně argumenty.Zatím tedy ahoj jsem moc ráda,že jsi mě poznala třeba ti i ukážu prcka Měj se hezky a děkuju DANČA

Odpověděl: Bára Orlíková
Ahoj Dano. Volala jsem na pražský doléčovák, jak to tam mají s místem na chráněném bydlení pro matky s dětmi a jak se vstupem do ambulantního programu a zjistila jsem, že už jsi s nimi v kontaktu. Kolegyně Monika Krejčová ti už prý odepsala na tvůj e-mail, takže stačí, když jim zavoláš a domluvíš se. Doufám, že pro tebe bude reálné dojíždět aspoň čas od času do Prahy na DC. Myslím, že tvoje rodina nemusí mít obavy, že se dostaneš zas mezi "ty lidi" - ti, co tam chodí, abstinují a řeší podobné problémy jako ty. A pokud se někomu z nich nebude v abstinenci dařit, nemůže dál na DC chodit a nemělo by tě to nijak ohrozit. Ohrožující jsou spíš jiné věci - jestli jsi brala v Neratovicích a znáš tam lidi, kteří berou, jestli je doma napjatá atmosféra z toho, že ses vrátila a není tam třeba dostatek místa pro všechny, to, že tvůj vztah s partnerem není v pořádku... než to, že začneš chodit do doléčováku, kam chodí lidi, kteří brali. Držím palce a budu ráda, když napíšeš, jak to dopadlo. Zatím se měj hezky.