dajny
Dobrý den přeji..tak po druhé..píšu sem, protože tohle nemám komu jinýmu vzdělit..nikdo už tady pro mě neni..nedokáže mě nikdo vyslechnout..lidi kolem mě se dělej na dvě skupiny..ty co nefrčej->sou to fajn lidi, já je mám fakt ráda..ale nedokážou pochopit, že nechci přestat..takže to před nima dá se říct "tajim"..je to hnus..těmhle lidem sem nelhala..měli mojí plnou důvěru a já jejich..ale nemám jinou možnost..nechci je ztratit a nechci ani přestat..né teď..dala sem si termín, kdy přestanu :)) ale do tý doby nemám nikoho s kym můžu mluvit otevřeně..pak je tu teda ta druhá skupina lidí..ty co frčej->sou lidi kterejm už de vážně jen o tu drogu..buď frčej nebo spěj..dobře to přehánim..zas tak extrémní to neni..ale věřit se jim nedá..je to smutný..ale tak vybrala sem si to sama..je zbytečný házet vinu na někoho jinýho..to už sem psala minule :))..víte, co mi příde nejhorší??..že varování před drogama je v některých případech zbytečný..já se k tomu pořád vracim..takovejch lidí, co stejně jako já věděli co droga přináší nebo lépe řečeno odnáší a stejně frčej..a i teď ..vim, že si tim ničim nejen zdraví, ale i psychiku a přestanu??..nepřestanu..nechci..asi stále někde v tom nitru věřim tomu, že zrovna mě se nic nestana..jak naivní myšlenka..přídu si hrozně zmatená..všechno je složitý..někdy bych nejradši jen někoho obejmula a nechala týct ty potoky slz..jo to je moje přání..mít někoho ke komu můžu kdykoli přijít a on se na mě nevykašle..nevim možná to zní absurdně..ale tohle je moje přání..chybí mi to..no nic nakonec znovu připojuju to varování před drogama pro ty co v tom ještě nejedou..hlavně pro ty co je taky tak zajímá feťáckej život..co se píděj po informacích o fetu..moc dobře vás chápu a je mi jasný, že jakmile to před vás někde postaví tak se nebudete zrovna moc rozmejšlet a vezmete si to..pokud budete stejně "pitomí" jako já..ale s prominutim řečeno..serte na to!!..možná je to zbytečný to tu vůbec psát, ale já doufám, že k něčemu to bude..nebo se těm lidem co v tom lítaj úplně vyhejbejte..to je asi nejjednoduší varianta i když nevim nevim..snad to k něčemu je tohle..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vůbec nevadí, že sem píšete – pokud Vám to alespoň trochu ulehčí od starostí, jedině dobře. Když jsem tak četla Vaše povídání, říkala jsem si, že možná prostě ještě nenadešel čas, abyste s drogami přestala a nevím, jestli najedou přijde přesně v datum, které jste si určila. Vypadá to ale, že už Vám drogy docela dost vzaly, takže by bylo asi dobré zvážit, jestli čekání na den, kdy Vás přestanou bavit nebude stát moc velkou cenu. Nemusíte všechno zvládnout sama. A snad by to šlo i bez osoby, které se můžete kdykoli vyplakat na rameno, i když uznávám, že takový vztah má velkou sílu a moc. Možná by ho aspoň trochu dovedl nahradit kontakt s nějakým odborníkem, kterému byste mohla říct své problémy, který by Vás neodsuzoval ani nezatracoval a třeba by ze své nezaujaté pozice zase našel na celou věc jiný úhel pohledu. Myslím, že v osobním kontaktu by se Vám ulevilo ještě mnohem víc než takhle po internetu, i kdybyste nakonec „jen“ přišla na to, že jsou pro Vás drogy stále ještě důležité. Co si o tom myslíte? Zkusila jste to někdy?