jak smazat stopy?
Hans
Mám dotaz: před 5 lety sem zkusil po prvé tramal jako analgetikum po úraze na bolest. (denně 10 tablet asi měsíc/pak sem jel do britanie na prázdniny a bydlel sem v domě se třema lidma, kteří brali heroin každý den. Já sem to jen zkusil jednou a hned mě bylo jako po tom úraze , začala mě bolet ta ruka i když po půl roce zahojená, ale po heroinu to bylo v pohodě. tak sem dva měsícíce bral s nima a říkal sem si, že až přijdu do česka pudu s tou rukou zase k doktorovi.ale vrátil sem se a vlastně sem už bral heroin na¨plno.to bylo 4 roky . zajímalo by mě jestli to, že sem se tak rychle rozjel bolo tim tramalem, který sem měl od doktora předepsaný na bolest po úraze. druhá otázka: před měsícem sem přestal brát heroin, taky v britanii ted sem se vrátil a nechci zase začít, ale zase mě bolí občas ta ruka, co můžu na bolest , abych si zase nepřivodil závislost třetí otázka: posl dva roky jsem užíval heroin injekčně a je to dost vidět na žílách, čim by se to dalo vylepšit do léta čtvrtá otázka: večer si dám tak dvě tři pivka, dělá mi to dobře, pak si čtu a pohodička, ale dost se mi v noci zdají sny o užívání heroinu. Může to být po pití piva? pátá otázka: tráva mi dělá dobře, hlavně co sem vysadil heroin, dobře se mi i pracuje, ale nevim jestli bych ji taky neměl vysadit/ někde sem četl, že to v léčebnách vyžadují/ děkuji za odpověd

Odpověděl: Jakub Minařík
1. To, jak jste se rychle rozjel asi nejspíš bylo tím tramalem. Je to opioid a celkem silný. 2. O tom co můžete na bolest se poraďte asi s lékařem, který vás s tou rukou ošetřeval nebo ošetřuje, ale pokud ten ouraz byl nějaký větší, tak to asi bude trochu bolet furt. Já si zlomil před rokem koleno a taky nic moc. Prostě už nám to zůstane. 3. Žíly se zahojí samy, můžete jim pomoci heparoidem, ketazonem (masti), ale není to žádnej zázrak 4. S alkoholem opatrně, snadno si na něj uděláte závislost, raději pijte střídmě. 5. Ta tráva je rozhodně lepší volba, taky s ní buďte opatrný, ale přináší v souvislosti s tímhle mnohem menší riziko. P.s. Za tím lékařem běžte a nezapoměňte mu říci to, co jste napsal mě. Jinak vám napíše tramal a bude to zas v pr... Držím palce a kdyby bylo třeba, napište. :-)