kivi
já to dostávám od mala protože sem špatně usínala ale od sedmičky si beru sama oni si myslí že sem dobrá a mě to napadlo když sem si četla v poradně když si nevezmu nespim třeba i víc nocí. ale nejsem fetačka to by mě zabili to nikdo neví co de si vzít místo morfium na spaní co by nebylo tak moc?

Odpověděl: Bára Orlíková
Upřímně řečeno je pro mně Váš příběh poněkud těžko uvěřitelný, a úplně moc nevím, co Vám na to mám odpovědět. Brát morfium na spaní není dobrý nápad, když vycházím ze současné situace, kdy říkáte, že si ho berete sama. Pokud Vám ho navíc předtím někdo úmyslně dával, mám jednoznačně za to, že by se to dalo kvalifikovat jako trestný čin. Nevím, kdo si myslí, že jste dobrá a kdo by Vás "zabil", kdyby zjistil, že "jste feťačka" ani nevím, kdo Vám to morfium předtím dával a kde ho vzal. Nedokážu posoudit, zda jste závislá na opiátech nebo je Váš stav daný situací, ve které žijete. Jsou i možnosti, jak řešit nespavost a další problémy jinak než užíváním morfia. Každopádně, přes tuto poradnu toho asi mnoho nevyřešíme. Vzhledem k tomu, že nepředpokládám, že by Vám bylo nějak moc let, tak by bylo možná na místě se obrátit na nějaké Dětské krizové centrum nebo na Linku bezpečí. Na linku je možné se obrátit na 800 155 555 nebo přes internet na lb@linkabezpeci.cz, poradili by Vám, kam se obrátit osobně - protože pokud je pravda, co píšete, tak se to bez osobního kontaktu s odborníkem zvládne asi těžko. Přeji hodně štěstí.