rivotril a kokain-rivotril a pervitin
michi
Dobry den, chtel bych se zeptat jak se projevi kdyz uz asi 6let uzivam riv2mg kazdy den a dam si nekdy pernik ci kox....... co se stane v mem mozku dekuji a diky ... je to moc dulezite

Odpověděl: Pavel Kubů
Tezko odpovedet, ucinek mixu tlumivych a stimulacnich drog zalezi jak na pozitych davkach tak na individualni vnimavosti k tomu kteremu pozadovanemu ucinku, v tech horsich pripadech k nezadoucim ucinkum pozitych drog. Ve Vasem mozku dojde k vyplaveni rady nervovych prenasecu s ruznym ucinkem. Nektere mozkove procesy jsou tim aktivovany, jine tlumeny a u dalsich vysledek zavisi na pozitych davkach. Kazdopadne Vam takove kombinovani drog zdravi nezlepsi. Rivotril predpokladam uzivate v ramci neurologicke lecby. Konzumace dalsich drog vcetne alkoholu u techto onemocneni vyznamne prodluzuje dobu uzdraveni a muze vest i k vaznym akutnim zhorsenim Vaseho fyzickeho i psychickeho stavu.