fatima
Muj pritel jel na perniku od 18, drive zridka, pak tak jednou za mesic, pak asi dva roky vice, uz to bylo mimo nej, pak kdyz mu bylo 30 sel na leceni na 4 mesice e pak jak se zda delsich 6 mesicu byl cistej. Ted to vzal, rika, ze jenom jednou e ze prej mu definitivne doslo, ze se mu to nic neprinasi. Vy by ste tomu verili?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, těžko říct takhle na dálku, jestli tomu věřit nebo ne. možná klidně i ano, ale asi bych zkoumala, proč má potřebu si ověřovat po takové době, jestli mu to něco dává nebo ne. A co kdyby zjistil, že ano? Kolikrát a jak často ještě bude dělat takové prověrky? Pokud to bylo poprvé a naposled, budiž, ale kde máte Vy záruku? možná byste tohle ještě měli probrat a pokud se Vám bude zdát, že to má urovnané, asi bych zkusila věřit, že to bylo naposled. Takové případy se občas stávají...