pro B.Orlikovou 2
miki
jeste jednou dneska zdravim, omlouvam se ale sekla jsem se v internet.adrese:) cetla jsem to na: http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html v sekci: na co si dat pozor, ted uz je to zcela spravne pa

Odpověděl: Bára Orlíková
No, tak to je jeden z těch webů, na které je třeba si dávat pozor, psala jsem to v odpovědi na Váš předchozí dotaz. Myslím, že to psal člověk, který sice má s perníkem řadu zkušeností, ale předává pouze ty své zkušenosti dál - a jeho zkušenosti mohou být velmi různé od zkušeností jiných a těžko mohou být objektivní z nějakého odborného hlediska. Toť vysvětlení toho, co jsem Vám už psala - fáma o horké vaně je jedna z fám, které jsou docela běžné, původ této fámy neznám, ale nepřekvapuje mě nikterak, že se o ní dočtu na tomto webu, který podává informace zkresleně vzhledem ke stavu autora webu. Ptejte se raději u nás nebo na těch webech, které jsem popsala v předchozí odpovědi. Internet je velmi svobodné prostředí, které má jednu velkou nevýhodu - na své stránky si kdekdo může naplácat cokoli a kdekdo si to pak může najít, ovšem těžko rozlišit, co je objektivní a co ne. Vybírejte informace z netu opatrněji. Bára