tepla vana
miki
dobry vecer,jelikoz mam zkusenost s pervitinem, zajimam se o vse kolem nej,nekde jsem se docetla ze po jeho uziti je zivotu nebezpecne dat si teplou vanu a to dokonce jeste druhy den po uziti,velmi me zajima PROC a co to muze zpusobovat? diky moc pa a pekny vecer

Odpověděl: Bára Orlíková
Tuto fámu ohledně pervitinu jsem také zaznamenala. Zřejmě tato úvaha souvisí s tím, že pervitin zvyšuje krevní tlak a tepovou frekvenci a z obavy, aby nedošlo k "přehřátí" nebo nějakým "problémům se srdcem" se uživatelé pervitinu rozhodli, že horká koupel asi nebude to nejlepší. Odborný podklad ovšem tato úvaha nemá. Přeposílám část odpovědi na podobný dotaz, který se na naší poradně před delším časem objevil a odpovídal ho kolega MUDr. Pavel Kubů: "Ze by horka koupel po pervitinu byla extremne nebezpecna jsem nikdy neslysel. Napada me jedina situace, kdy je dotyčný natolik unaven, ze po ulehnuti do horke vody usne a utopi se. Otazkou vsak zustave, kdo by si pri takto hluboke unave napoustel vanu na koupel :-)" Toť tedy k Vaší otázce - a docela by mě zajímalo, kde jste se tu informaci dočetla. Jinak - je chvályhodné, že když už tedy máte zkušenost s pervitinem, že se snažíte si zajistit informace k tomu, aby to pro Vás bylo v daných limitech co nejméně rizikové. Nicméně, buďte na sebe opatrná - existují strategie, jak zmírnit případná zdravotní poškození způsobená drogami, ale neexistují žádné spolehlivé strategie, jak zmírnit nebo odstranit případnou závislost na drogách, ke které se může člověk dopracovat tak snadno, že ani neví jak - krom strategie přestat brát. Když byste se chtěla ještě na něco dozeptat, tak pište. Zatím hodně štěstí a dávejte na sebe pozor.