piko
navik
Od vtedy som uz nemal, zatial sa drzim je to ale obcas dost tazke. Chute na mna pridu ked to najmenej cakam a o to je tazsie ich zvladat. Ten vas postup si nie a nie osvojit, splnam asi jedn bod a to este ani neviem aky. Nepacilo sa mi to uz od zaciatku. Napriklad bod preco chcem presta. Prestat som chcel aj nechcel a preco to neviem do teraz. Asi ze fetaci sa k bohu nedostanu, ale niesom ziadny nabozensky fanatyk. Sny uz nemavam, snad to vydrzim

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli abstinujete už do toho května, tak klobouk dolů. to je super. :-) Trochu uvažuju co vám poradit, protože takhle po netu je to dost na prd. Potřeboval bych vás vidět, mluvit s vámi rozumět tomu. Víte a jestli máte třeba problém s tím, proč chcete přestat, nedaří se vám na to odpovědět, tak to není nezbytné, zkuste udělat něco jiného. ten návod je hodně obecný a má pomoci najít cestu ne vám ji zkomplikavat. Ten návod je tvořivá záležitost, můžeme se dohodnout na tom, že vám pomůžu najít vaši vlastní cestu. I když po netu, to nebude moc lehké. P.s. Omlouvám se za opožděnou odpověď, ale měl jsem toho nějak moc