Nevím jak přestat kouřit
Bob
Chtěl bych vás poprosit o radu, jak přestat kouřit. Zkoušel jsem to už několikrát, ale pokaždé bez výsledně. Mohli by jste mi prosím poradit ? Zdraví Bob

Odpověděl: Bára Orlíková
Tato poradna je spíše zaměřená na problematiku nelegálních drog. Nicméně se můžet zkusit podívat na weby www.dokurte.cz nebo www.nekurak.cz a tam najdete jednak informace, jednak kontakty na poradny pro odvykání kouření a jednak i možnost internetové konzultace. Obzvlášť server Dokuřte.cz je zaměřený na lidi, kteří se snaží přestat kouřit, takže by byl pro Vás asi nejvhodnější. No a jinak ze zkušenosti z oblasti nelegálních drog - když se někomu nedaří opakovaně přestat s drogou bez odborné pomoci, je na místě, aby ten dotyčný odbornou pomoc vyhledal - šance na úspěch se tím dost zvyšuje. Takže držím palce.