podezreni
fx56
syn 23 let,v 16 ti letech problemy-drogy vseho druhu-nedoucen,neschopnost neco poradne delat,...mam podezreni ze vyrabi pervitin,podle ceho to prosim poznam?(plechovky od toluenu,sklenene nadoby znecistene od neceho bileho,,elektricky varic,...je neco specifickeho?Zatim se zdraham pozadat o prohlidku policii,Dekuji.

Odpověděl: Martin Hulík
Pokud váš syn pervitin vyrábí, je pravděpodobné, že jej také užívá. Všímejte si nápadných změn v chování - střídání přehnané aktivity s velkou únavou a útlumem, agresivity, rozšířených zornic, atd. Varné sklo, vařič a chemikálie mohou být důkazem, že jde o výrobu drog, můžete si též všimnout výrazného chemického zápachu během varu. Možná, že vaše podezření nevzbudil jen vařič a podivné nádoby. Zřejmě máte se synem i jiné starosti. Zkuste s ním o tom mluvit, nehrozí-li např. agrese vůči vám. Především bych vám ale doporučoval objednat se na konzultaci do kontaktního centra (viz sekce Kontakty na těchto stránkách) či jinému odborníkovi se zkušeností s problematikou drog a tam celou situaci v klidu rozebrat a promyslet správnou strategii. Napište znovu, jak se situace vyvíjí.