LSD+pervitin
clubber
Zdravím, dobrý den! Chtěl jsem se zeptat, proč se nedoporučuje kombinace lsd+pervitin více, než třeba mdma+pervitin, lsd+mdma apod. Tj. co je na této kombinaci tak více horšího?? Jde snad o to že budou "halušky více reálný" :-) tj. větší možnost psychoproblémů? - jinak samozřejmě chápu, že "kombinace" obecně jsou na prd - rizika sou docela jasný, ale jen mě zajímá tohlencto... PS: ještě taková úplná hloupost - cigarety - kouřím je poměrně dlouho způsobem: v hospodě, na párty: 1-2krabičky padnou ani nemrknu, když jsem v práci, doma, tj. sám., vpodstatě nekouřím vůbec - max. 1 denně. (stačí,nejsem závislej) Tj. dotaz: jen Váš názor na tento způsob braní, nebo je lepší kouřit "normálně" tj. 7,8 ?? cigaret ale denně? A proč? :-)) ne,fakt :-) Díky předem za rozmyšlenou odpověď! sananim rullez!

Odpověděl: Pavel Kubů
Pervitin i LSD maji vysoke riziko rozvoje toxicke psychozy (omezena na dobu ucinku drog, vzacne muze pretrvavat az mesic po intoxikaci). Kdyz k takove psychoze dojde byva po pervitinu typicky paranoidni, coz v kombinaci s halucinogenem nezridka vede k zachvatum nezvladatelne agresivity podle okolnosti namirene vuci sobe si okoli. Z hlediska rizika rozvoje rakoviny dychacich cest a plic je jedno jak casto kourite, ale kolik celkem za svuj zivot cigaret vykourite. Samozrejme mohli bychom polemizovat, zda je horsi dychaci cesty toxickymi latkami v kouri zatezovat pravidelne nizkymi davkami nebo nepravidelne davkami vysokymi. Odpoved na tuto otazku vsak do znacen miry zalezi na individualnich dispozicich kazdeho z nas. Nekdo se lepe vyrovnava s dlouhodobou zatezi, jiny zas lepe zvladne narazove vysokou zatez, ma-li pred a po ni dostatek casu k regeneraci...