huleni
tutie
ja bych mela jen malou poznamku...nikde jsem na strankach o drogach nenasla chat nebo forum, kde by clovek mohl chtit obhajit svuj postoj. sama hulim, uz delsi dobu a nemam ani problemy s pameti, ani vykyvy menstruace ani nejsem otupela a neprestaly me zajimat veci, co me zajimaly driv....narazila jsem totiz na web, co tvori dva asi 12tileti kluci.....to je super, kdyz by me ti, co by mohli byt mymi detmi poucuji. jsem normalni obcan, pracuju, platim dane i slozenky ale hulim a neinklinuji k tvrdym drogam, ani by me nenapadlo je zkusit......jsem snad pro ostatni menecenna? Pochybuju ze vetsina z nich si alespon nekdy v zivote zasla na vystavu nebo precetla nejakou narocnejsi literaturu.....kdo z tech chytraku cetl Dostojevskeho nebo Jiraska? Treba pan Vacek, co neni ani inzenyr a ted se ukazalo, ze nema ani ss, ale hlavne ze je expert na drogy...byvaly fetak, neco jako slecna pergnerova, ze?misto toho, aby se uz neukazala na obrazovce, tak ji strkaji kam muzou, aby detem ukazali, ze pichat si pernik a heroin, vlastne neni nic tak hroznyho, protoze, i terezka se z toho dostala. Z takovych postoju je mi opravdu zle, dejte svobodu tem ,co si chteji zahulit v miru a pronasledujte smazky, co si na davky vydelavaji kradezemi a prostituci.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, rozhodně se nebráníme jakémukoli názoru, což je patrné i z toho, že Váš příspěvek je plnohodnotně zařazen mezi všechny ostatní. Nemyslím si, že bysme kohokoli pronásledovali - tedy ani ty, co "hulí v míru" ani "smažky". S panem Vackem ani Terezou Pergnerovou nemáme nic společného a s webem 12ti letých kluků také ne. Nevím, koho dál myslíte tím "oni", kteří nechodí na kulturu a nečtou, v každém případě si myslím, že existuje dostatek webů příznivců marihuany, jejího kouření a třeba i legalizace, na kterých můžete svobodně svůj názor také projevit.