předávkování
katka
Když se někdo přešlehne (perníkem), kolik asi tak bude mít tep ? Myslím tím, jestli existuje nějaký limit bezpečné tepové frekvence a po něm už následuje ten blbý stav. Já mívám tak 160/min a zajímá mě, kolik perníku navíc ještě bych si mohla dát, aby mě to nezkolilo.

Odpověděl: Jakub Minařík
Záleží na spoustě věcí, třeba na tom, jak dlouho ten tep je takhle vysoký, ... Zátěž srdce po užití pervitinu je ale extrémní a tu a tam se to může nepovést. Jinak, pokud je frekvence kolem 200/min, tak mohou nastat problémy s plněním srdečních komor, tzn. srdce přestává čerpat. Ale ono je těch rizik povícero, když se například přestane vzruch srdcem šířit koordinovaně (a to se může stát), tak máte, pokud nedorazí někdo s defibrilátorem a neprovede kardioverzi do několika minut, nulovou naději na přežití. Srdce totiž prakticky vůbec nečerpá. Tak se raději moc neptejte. Skolit vás může i to co užíváte nyní. :-)