pevitin
navik
dbry den Volama sa Ivan a onoho casu som vam pisal o mojom probleme s pikom co som cca. asi rok a pol fajcil. Konretne som si pisal s doktorom Minarikom. Momentalne som fetovat prestal. Asi sest tyzdnou som nema . Dal som sa do kopi, pribral a tak. No teras som to trochu pokasla dal som si taku malu dobku. Naozaj len malinko, ale viem ze aj malo staci. Neviem si poradit, vsetko hodit za hlavu tie tyzdne tie syn co som mal. Myslim ze tie mi k dobke dost pomohly. Vite ak sa vam denne sniva ze si to pukate, to neni nic mile. Som dast na tenkon lade, neviem co mam vymysliet aby sa to nevratilo. Iste ze ja nechcem, ale to su take jasne zachvevy ze jasne idete po tom. Ale to vy uz asi poznate. Nechcem spadnut naspet. Skusim nechodit na miesta nebespecne, ale aj to neni lahke, lebo mam hned vedla pracu. S zenou sme sa rozpravali one ze uz aj zabudla na to ze som to robyl. Aka sranda kolko malo staci aby okolie zabudlo. Poznate prosim dake techniky zp psychologie alebo nieco co by mi pomoholo? Teraz mam asi najvetsie krizy a to som myslel ze som z najhorsieho vonku ak sa da tak mi prosim poradte. No bojim ze to asi nebudete vemi vediet. dakuje

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že jsem vám psal postup jak zvládnout abstinenci hned v prvním dotazu (kód má 913608). Tak se na to zkuste podívat a zamyslete se, jestli by to nešlo aplikovat. Je to myslím cesta, jak současný relaps zvládnout. Víte, abstinovat v místě, kde jste bral je dřina a pokušení kolem spousta. Navíc člověk má tendenci špatné zapomínat a jen co kocovina odezní, tak zapomenout na předsevzetí, že už nikdy nebude pít. :-) Jinak myslím, že nic není ztraceno. Udělal jste spoustu práce na sobě a pokud se rozhodnete, že na ní navážete, tak se vám to povede. Držím palce a pokud budete chtít, tak napište, jak se vám to daří. :-)