B.O
brzda Hana
děti nemám, protožejeich otec mě podrazil a sám je uplnej debil. když je nomoch on tak nikdo a to štvrtý má zase matka toho druhýho chlapa co je jejich otec a ta si to zařídila aby mě uplně potopila. kdybycvh měla děti tak určitě s hérákem končim tak se snažim se zařadit. každej normálnmí člověk má řidičák a já prostě něčimzačít musim. jasně že mi nevěříte jako nikdo že je mi hnusně už jen z toho když si musim dát ale já musim i když nechci ale to hleprostě nepochopíte.že ipřesto chci přestat brát i když ted nemůžu hned to udělat.pak si pořídim auto a pojedu čistá na návštěvu do domova a bude to hezký.to neni skákání bez padáku asi si taky přewju něco pěknýáho v životě. tak nebudte zlá ,já až budu mít ten řidičák tak budu řídit jedině čistá. Hana

Odpověděl: Bára Orlíková
Chápu, že situace je obtížná. Chápu, že po těch letech už sakra víte, že máte problémy a že máte teď snahu s nimi nějak hnout. Věřím, vám že byste ráda přestala, ale je to strašně složité. Já na Vás nechci být zlá, já se Vám jen snažím říct, že nevolíte úplně nejlepší způsob, jak na to a tím se to celé komplikuje. Ono když to člověk vezme od konce, moc toho nezmůže. Jedna z prvotních příčin situace, ve které jste, je to, že berete heroin. To ostatní jsou důsledky, to je třeba si uvědomit. To je také důvod, proč jste neudělala ten řidičák, jak jste si přála. Opravdu není pravděpodobné, že by se vám podařilo zvládnout vyřešit důsledky užívání drog bez toho abyste řešila samotné užívání drog. Chápu, že chcete prožívat v životě hezké věci, každý chce prožívat hezké věci a já Vám to neberu a neříkám, že to nejde nebo že na to nemáte nárok. Ale k tomu, aby se váš život vrátil do nějakých normálních kolejí, abyste mohla žít spokojeněji a cítila se líp, budete muset udělat něco s tou závislostí na heroinu. Jinak to bude čím dál horší, a to že budete mít ŘP, Vás nezachrání. Není úplně pravda, že každej normální člověk nutně musí mít řidičák, znám spoustu lidí, kteří ho nemají, včetně některých mých kolegů - a nemají se zařazením ve společnosti žádnej problém. Ale neznám opravdu moc lidí, kteří by brali heroin a problém neměli - heroin prostě k normě nepatří. Bez řidičáku se zařadíte, s heroinem moc ne... Víte, jde o to, ujasnit si, co je skutečný problém. Zkuste využít ty kontakty, které jsem Vám poslala v předchozí odpovědi.