otec
Jsme na venek normalni rodina jnze nas tzv.rodinej problem je ze muj otec pije mam ho rada je invalidni duchodce ,nesnasi se s moji babickou jinak je super jen jsem se chtela zeptat jak mu muzeme mi vsichni pomoc aby prestal chodit do hospody a hlavne prestal anebo alespon omezil piti.On totiz tam nechodi dene jen kdyz ho to chytne takze je treba tyden nebo dva v pohode a pak zase zacne tak me prosim navedte jak mu mam nenapadne pomoc dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, bylo by dobré si s otcem promluvit, jestli svoje pití vidí jako problém nebo ne a jak to vidíte Vy a zbytek rodiny. Popovídat si o tom, proč má otec potřebu jednou za čas to s alkoholem přehnat. Je možné, že tím řeší něco, s čím je ve svém životě nespokojený, ale také ho to možná jen tak baví. Pokud sám uvidí pití jako problém, je určitě několik možností, co s tím dělat. Pokud to ale považuje za normální, bude spíš otázkou jak se s tím vypořádat ve společném soužití tak, aby tím nikdo příliš netrpěl.