Asi závislí
Tomik47
Mám jeden asi dotaz, který je tady hodně známý, ale přesto doufám, že odpovíte. Už dva roky hulim a teď jsem začal brát E a taky něky si dám tripa. Pořád mě to baví ...cítím se fakt skvěle. Vždy to na nějaké párty rozbalím... no víte jak! Asi záčínám být hodně, co? Nevím, ale s tímhle bych měl asi přestat. ...nevím jestli to, ale dokážu připadá mi to tokové normální. Všichni okolo mě si dávají E a tak a jsou v pořádku paří a paří. Pomozte mi měl bych asi přestat??? Kam se s tímhle akorát dostanu???

Odpověděl: Jana Justinová
Neexistuje žádné objektivní měřítko, kdy už je člověk "hodně" a kdy by měl přestat. Možná kdyby byli všichni tak strašně v pohodě, dělali bysme úplně něco jiného. Stačí si jen přečíst některé dotazy tady na poradně, aby se člověk téhle iluze zbavil. Ale těžko Vám říkat, že si škodíte, když se Vám to hrozně líbí - nebo o tom přeci jen pochybujete, když máte potřebu psát(?). A kam se dostanete? Kdo ví?...třeba Vás to přestane za pár let bavit, bez jakých koli následků v pohodě se vším seknete na stará kolena si budete říkat jak jste si pěkně užil. A třeba taky kvůli drogám ztratíte práci, lidi na kterých Vám záleží, přestane Vás bavit všechno bavit a navíc si třeba ještě uženete toxickou psychózu. Ale to jsou jen dva extrémní scénáře, dopadnout to může opravdu všelijak...