huleni
iOi
mam problem asi pred rokem sem se zhulil a od te doby, pokazde kdyz si dam jointa zazivam ty same stavy:chvili sem v pohode a pak najednou jako kdybych zamrzl, a pote se probudil.po "probuzeni" si sice pomatuji co jsem delal predtim ale mam pocit jako kdybych to co jsem rekl a delal pred chvili vubec nedelal ja a vsechno je divne.tohle se opakuje v pravid. intervalech(asi po 10 sekundach).obcas se mi take stane ze znicehonic i kdyz nejsem zkourenej se tyto stavy bez varovani vraceji.pred tim nez tohle zacalo jsem normalne hulil a vsechno bylo v pohode.neberu zadne tvrde drogy ani nic podobneho.prosim poradte mi.jiří, 15 let

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vypadá to, že Vám hulení moc nesvědčí. Není důležité, jestli to předtím bylo jinak nebo ne. Takové věci se často můžou změnit, stejně jako jiné fyzické reakce (alergii taky můžete dostat poprvé klidně ve 30 letech), Vy jste navíc ve věku, kdy dochází k mnoha změnám a často dost nečekaně. Asi byste se měl zařídit podle toho, co Vám tělo signalizuje právě teď. Jestli jsou Vám tyhle stavy nepříjemné, což je docela pochopitelné, zkuste prostě nehulit. Občas se taky stává, že marihuana rozjížíd nějaké skryté psychické onemocnění, a to by za to určitě nestálo. Asi bude lepší poslechnout varování vlastního těla a nepokoušet to.