závislost
Dalv
Dobrý den, něco o mě- od roku 1992 závislej na heroinu, ted jsem 2 roky čistej (relaps asi 8x, ale v prvním roce + párkrát pervitin, v příbuzenstvu mám dva vaříče, toho se ale nebojím protože, mám špatné dojezdy a blbě to snáším a pak to přebijim alkoholem+hypnotikama, Při poslední léčbě v PLB mi terapeut Jílek řekl, že se tam na 100% vrátím a já mu řekl možná, ale né kvůli heroinu a v tom je ten problém, celkem hodně piju za den vypiju 14 piv, ale rozloženě po celej den , takže na mě není nic poznat, játra mám ALT 6, takže masakr, jenže doktorka je ráda že neberu heroin, tak zavírá oči. Léčit se jít nechci (práce atd.) ale asi potřebuju nakopnout abych šel aspoň na AA, já se furt omlouvám, že jsem odboural heroin, ale cítím, že alkohol je taky pěknej prevít, no ale zase asi nakonec skončim na pavilónu 31!!!!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, já bych se tolik nepodceňovala. Znělo mi to, jako že už pomalu začínáte být sám na sebe naštvaný a "nakopnutý". Myslím, že by bylo docela fajn zlomit kletbu pana terapeuta Jílka, ne vždycky se jeho předpovědi musí vyplnit. Co takhle třeba kromě doktorky, která "zavírá oči" navštívit někoho, kdo by bral Vaše problémy s alkoholem vážně a řešil je s Vámi. Myslím, že to není žádná legrace vypít 14 piv denně, k tomu s Vašimi játry. Nemusíte se jít hned přiznat před celou skupinu na AA, třeba by prozatím stačilo s někým řešit individuálně, proč vlastně tolik pijete...Určitě ale zkuste nepropadnout tomu zakletí, to by byla škoda.