jak hodit brzdu z gramu h?
brzda
myslim že kvuli tomu sem vylítla z autoškoly že sem neuděla ty závěrečný jízdy že mám horší postřech nebo cvo. tka bych to chtěla udělat a na čas zbrzdit ale řikaj že to je nebezpečný přestat. je to pravda?potřebuju ten řidičák.

Odpověděl: Bára Orlíková
Váš dotaz mi není zcela srozumitelný. Jesliže jsem to pochopila správně, užíváte gram heroinu denně a pokoušela jste se udělat si řidičák? Obávám se, že potom skutečně člověk nemá mnoho postřeh, to je jedna věc, ale druhá, a to podstatnější je, že pokud nemáte dostatečný postřeh, dostatečně rychlé reakce a nejste pohotová v důsledku užívání heroinu, tak vám prostě řidičský průkaz do ruky nepatří - protože byste pak mohla vážně ohrozit nejen sebe, ale i kohokoli dalšího na silnici. Víte, užívání drog a řízení auta, přestože to mnozí nedodržují, se prostě neslučuje. Nevím, koho myslíte tím, že píšete "říkají, že to je nebezpečný přestat" - netuším, kdo vám tuhle informaci mohl dát. Pokud berete heroin, tak jistě víte, že když vysadíte, že přijdou abstinenční příznaky - to vám nemusí nikdo vykládat, to je prostě jasný. Nebezpečný to může být, pokud k tomu berete ještě něco jiného nebo pokud máte nějaké zdravotní problémy. Ale pokud nevysadíte a nebudete nějakou dobu abstinovat, tak se vám řidičák udělat zřejmě nepodaří a ani by to nebylo bezpečné. Zvládnout vysadit by vám pomohlo buď pobyt na detoxu nebo postupné vysazování při užívání substitučních látek. Uvažte to.