dotaz
KALAMAJKA
AHOJ MUŽETE MI PORADIT? MÁM KÁMOŠKU KTERÁ VŽDYCKY KDYŽ DEME NA PÁRTY MÁ V KABELCE HEROIN. TAM SI HO UDĚLÁ NA ZÁCHODĚ A JÁ JI AISTUJU.NIC Z TÝ PÁRTY ALE NEMÁM. POŘÁD KOUKÁM CO SE DĚJE, JESLI TO ZVLÁDÁ A JE V POHODĚ. ONA JE A ŘÍKÁ MI ŽE JÁ NEJSEM PROTOŽE SI NEDÁM A ŽE TO K PÁTY PATŘÍ.JÁ SE ALE BOJIM TO ZKUSIT. JETO ALE S NÍ K NEVYDRŽENNÍ UŽ SE ZAS BOJIM SOBOTY. JE TO NEJLEPŠÍ KÁMOŠKA, ALE MOC SI POSLEDNÍ DOBOU NEROZUMÍME . JÁ SEM TO UŽ OBREČELA . ZMĚNIL JÍ TEN HEROIN, NEBO JE TO I MOJE VINA? KAMARÁDÍ S JITKOU KTEROU PŘEDTIM VŮBEC NEMOHLA ANI VBIDĚT. JITKA SI S NÍ TAKY TŘEBA DÁ V TEJDNU U NICH DOMA. A JÁ PROTOŽE SE BOJIM SE CÍTIMSAMA. ASI TO SEM MOC NEPATŘÍ. NEVIM ANI NA CO SE PTÁM, JEN SEM NEŠTSASTNÁ ŽE ZTRÁCIM KAMARÁDKU.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že to sem úplně klidně patří, proč ne? Asi byste si neměla klást vinu za to, že si s kamarádkou nerozumíte, heroin opravdu dělá s lidmi divy. Spíš by asi bylo dobré smířit se s tím, že jste každá jinde, a že ten, kdo s Vámi teď chodí na party, není Vaše stará kamarádka. Rothodně bych nepodléhala manipulacím, jako že když Vy heroin nezkusíte, jste divná. To fakt není pravda. Prostě každá z Vás teď chce něco jiného a jen proto, že ona heroin bere, nezačnete s tím taky, ne?! Myslím, že síla člověka je v tom odolat a ne zkusit všechno. Co takhle zkusit začít chodit na party s někým jiným, kdo se dovede bavit i bez heroinu a s kým Vám zase bude dobře?