pro Jakuba Minaříka
želvy
Jelikož se to jaksi zde nepřetřásá....., ráda bych se zeptala na možné následky dlouhodobého braní drog, (léta P, léta H i když i s delšími přestávkami) na kvalitu spermatu a samozřejmě potažmo- dětí, případně co je možno zjistit při vyšetření, pravděpodobnosti poškození a tak. (Stojí takové vyšetření něco?) Pak by mne ještě zajímaly následky injekční aplikace drog, zvláště pak do třísel.

Odpověděl: Jakub Minařík
Aha. No já bych za této situace moc plánovat děti nedoporučoval, spíše bych se zaměřil na řešení problémů s braním. Jinak pokud člověk delší dobu abstinuje a vyloučí se běžná onemocnění, tak by to mělo být v pořádku. Problém ale je, že k abstinenci zatím nedošlo. Ohledně těch komunit máte pravdu. Soudím, že léčba je daleko. Injekční aplikce drog do třísel je blbá, protože: Může dojít k poranění femorální tepny a k vykrvácení. Může vzniknout trombus v té žíle, do které si aplikuje. Taky blbý. ucpává to plicní řečistě, a to má dost špatnou prognosu. Člověk se pak začně dusit. Říká se tomu omezení perfusní kapacity plic. Jinak diky. Myslím, že vzhledem k tomu, že jste v tom taky, tak tyhle informace jsou celkem přiměřené. Víte, mlčet mám především já, když tam jste společně, můžete mluvit celkem o čemkoli. :-)